ششمین جلسه شورای آموزش عالی استان گیلان برگزار شد

09 10 2021
کد خبر : 3925517
تعداد بازدید : 637

ششمین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی استان گیلان با حضور دکتر احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و با محوریت بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای بهبود مسائل آموزش، پژوهش و فناوری استان گیلان برگزار گردید.
  در این جلسه دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان ضمن اشاره به تصویب سند علم و فناوری استان گیلان، اعلام کرد که بر اساس آن و سایر سندهای بالا دستی برنامه عملیاتی جدید دانشگاه گیلان (1401-1405) در حال تهیه است. رئیس دانشگاه و نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان گیلان ضمن اشاره به سفر اعضاء کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به استان گیلان در آینده از روسای مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش استان خواست که مهمترین مسائل زیرنظام های دانشگاهی را احصاء و دسته بندی نمایند و زمینه های افزایش سهم استان گیلان از اعتبارات ملی آموزش و پژوهش و فناوری را فراهم آورند. 
 دکتر احمدی سنگری نیز در این جلسه ضمن معرفی اعضا و تشریح شرح وظایف و حدود اختیارات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و کارگروه های ذیل آن، توجه ویژه این کمیسیون به استان گیلان را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده رفع نواقص و مشکلات بخش های مختلف آموزش و پرورش و آموزش عالی استان  گیلان در دستور کار ویژه این کمیسیون قرار دارد و نتایج بسیار خوب و ارزنده ای از این سفر در استان گیلان محقق خواهد شد. 
همچنین در این جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها و موضوعات مرتبط با زیرنظام های آموزشی مرتبط با خود و به ارائه پیشنهادهایی جهت بهره برداری موثرتر از این سفر را ارائه نمودند. در این جلسه همچنین مقرر شد روسای کارگروه های چهارگانه شورای مدیریت استانی، موضوعات قابل طرح را برای سفر مذکور در کارگروه های تخصصی بررسی، جمع بندی و اعلام نمایند.


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.