پنجمین نشست شورای مدیریت آموزش عالی گیلان با محوریت واکسیناسیون دانشگاهیان استان برگزار شد

12 08 2021
کد خبر : 3925592
تعداد بازدید : 659

پنجمین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی استان گیلان روز سه شنبه 19 مرداد 1400 با حضور روسای دانشگاه های و موسسات آموزش عالی استان گیلان و به میزبانی پارک علم و فناوری استان گیلان برگزار شد.
دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان و نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شورای مدیریت آموزش عالی استان گیلان در این نشست ضمن تشریح اقدامات انجام شده در خصوص واکسیناسیون دانشگاهیان استان گیلان و تشکر از همکاری مناسب دانشگاه علوم پزشکی گیلان در انجام واکسیناسیون کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه های گیلان و برخی دیگر از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان تا کنون، از انجام واکسیناسیون تمامی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان گیلان در سه مرکز  آماده شده در دانشگاه های گیلان، فنی حرفه ای و آزاد طی هفته آینده خبر داد. 

دکتر رضی در خصوص واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان نیز گفت: اسامی دانشجویان به تفکیک زیر نظام های آموزشی استان جمع آوری و تجمیع شده که طی نامه ای به معاونت آموزشی وزارت عتف اعلام شده است که پس از انجام هماهنگی ها و اقدامات اولیه توسط وزارت علوم در سطح ملی؛ زمان بندی واکسیناسیون دانشجویان اطلاع رسانی می شود.
دکتر آبتین حیدرزاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تشریح ظرفیت های واکسیناسیون در استان، بر آمادگی و همکاری بیش از پیش جهت انجام این مهم و همکاری لازم در این خصوص تاکید کرد.
دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان هم در این نشست ضمن تشریح ساختار فناوری در پارک های علم و فناوری استان، گزارش عملکردی از فعالیت های این مرکز طی 8 سال اخیر ارائه کرد و بر آمادگی و علاقه مندی هرچه بیشتر این مرکز جهت توسعه فعالیت های حمایتی، فناورانه و نوآورانه با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان تاکید کرد.
همچنین در این جلسه سایر اعضا، در خصوص اقدامات و  فعالیت های مرتبط با شورای مدیریت آموزش عالی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.